27 Απριλίου (Ημέρα των Βασιλέων) ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΕΚΘΕΣΗ

Μοντέλο

Πηγαίνετε στο απόθεμα Πουλήστε το αυτοκίνητό μου

Citroën 2CV

Το Citroën 2CV σχεδιάστηκε από τον Flaminio Bertoni και βρίσκεται στην παραγωγή για περισσότερα από 42 χρόνια. Μετά τον θάνατο του Andre Citroën και την εξαγορά της Citroën από τη Michelin, ο νέος ηγέτης της Citroën αποφάσισε να αναπτύξει ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να υποστηρίξει τους Γάλλους αγρότες της υπαίθρου. Για να μάθουμε τι απαιτήσεις είχαν οι Γάλλοι αγρότες για ένα αυτοκίνητο, πραγματοποιήθηκε έρευνα. Το αποτέλεσμα της έρευνας ήταν σαφές. Το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετώπισε ο πληθυσμός ήταν το γεγονός ότι τα τρέχοντα αυτοκίνητα στην αγορά ήταν πολύ ακριβά. Για το λόγο αυτό, η Citroën αποφάσισε να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που ταιριάζει με τον προϋπολογισμό και τις προσδοκίες ενός αυτοκινήτου του γαλλικού πληθυσμού. Το Citroën 2CV ονομάστηκε επίσης ομπρέλα σε τροχούς από τον επικεφαλής του έργου Pierre-Jules Boulanger. Το αυτοκίνητο έπρεπε να συναντήσει δύο αιχμές του δόρατος. Πρώτον, το αυτοκίνητο έπρεπε να μπορεί να μεταφέρει πολλά άτομα και αγαθά ταυτόχρονα. Επιπλέον, το αυτοκίνητο έπρεπε να είναι άνετο. Η απαίτηση ήταν ότι το αυτοκίνητο με ένα κουτί με αυγά μπορούσε να περάσει πάνω από ένα μη επεξεργασμένο κομμάτι γης χωρίς να σπάσουν τα αυγά.

Το πρώτο πρωτότυπο του Citroën 2CV ήταν αξιοσημείωτο. Για παράδειγμα, το αυτοκίνητο είχε μόνο έναν προβολέα για να μειώσει το κόστος. Ωστόσο, το αυτοκίνητο παρερμηνεύτηκε με μοτοσικλέτα από ένα επερχόμενο όχημα, μετά από το οποίο αποφασίστηκε ότι το πρωτότυπο είχε δύο προβολείς. Το 1939 η Citroën θέλησε να παρουσιάσει το πρωτότυπο στο Salon de l'Automobile. Αυτό δεν ήταν πλέον δυνατό λόγω του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Τελικά, η Citroën είχε την ευκαιρία να εκθέσει το πρωτότυπό της στο Salon του Παρισιού το 1948. Το 1949 το πρώτο 2CV είχε τελική ταχύτητα 65 km/h. Το αυτοκίνητο είχε μόνο ένα πίσω φως και η ταχύτητα του υαλοκαθαριστήρα εξαρτιόταν από την ταχύτητα του αυτοκινήτου εκείνη τη στιγμή. Παρά τη σφοδρή κριτική από τα μέσα ενημέρωσης, το Citroën 2 CV γνώρισε μεγάλη επιτυχία. Εν ριπή οφθαλμού, η παραγωγή ανέβηκε σε περισσότερα από 6,000 αυτοκίνητα.

Το 1948 το αυτοκίνητο εξοπλίστηκε με αερόψυκτο κινητήρα βαλβίδας 375 cc, σχεδιασμένο από τους Walter Becchia και Lucien Gerard. Με τα χρόνια, σχεδόν δεν έγιναν αλλαγές στον κινητήρα. Η μόνη αλλαγή ήταν η αύξηση της χωρητικότητας του κινητήρα. Το 1995 το αυτοκίνητο είχε κινητήρα 425 κ.εκ. Δεκατρία χρόνια αργότερα, το 1968, το αυτοκίνητο απέκτησε κινητήρα 602 κ.εκ. Λόγω αυτής της αύξησης, η φορολογική κλίμακα του αυτοκινήτου άλλαξε και το αυτοκίνητο έγινε 3CV. Ωστόσο, το όνομα του αυτοκινήτου παρέμεινε αμετάβλητο. Ένα εξαιρετικό χαρακτηριστικό του Citroën 2CV ήταν ο μοχλός ταχυτήτων που εκτεινόταν οριζόντια από το ταμπλό.

Αγοράστε το κλασικό αυτοκίνητο Citroën 2CV

Η εύρεση ενός Citroën που σας ταιριάζει είναι η πρώτη προτεραιότητα. Η αναζήτηση για το αυτοκίνητο των ονείρων σας ξεκινά συχνά διαδικτυακά. Η ERClassics έχει κάνει ό,τι μπορεί για να σας δώσει μια ιδέα για τα αυτοκίνητα, επομένως κάθε αυτοκίνητο στον δικό μας ιστότοπο παρέχεται με αναφορά φωτογραφιών, εικόνες 360 μοιρών, βίντεο και πληροφορίες φόντου για το αυτοκίνητο. Θα προτιμούσατε να δείτε το αυτοκίνητο φυσικά; Στη συνέχεια, μπορείτε να επισκεφθείτε τον εκθεσιακό μας χώρο στο Waalwijk της Ολλανδίας. Ελέγξτε την ιστοσελίδα μας για ώρες λειτουργίας.

Αγοράστε ένα κλασικό Citroën 2CV

Κλασικά αυτοκίνητα Citroën 2CV υψηλής ποιότητας στην E&R Classics

Όλα τα κλασικά αυτοκίνητα που προσφέρουμε, συμπεριλαμβανομένου του Citroën 2CV, ελέγχονται σε μια λίστα με 125 βαθμούς. Αυτή η αξιολόγηση πραγματοποιείται από έναν δικό μας τεχνικό. Η παράδοση κλασικών αυτοκινήτων που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση είναι μεγάλης σημασίας για την ERClassics. Τα calsic αυτοκίνητα που προσφέρουμε είναι επομένως υψηλής ποιότητας. Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συντήρηση σε ένα κλασικό αυτοκίνητο ή αν αναρωτιέστε τι κάνουν οι μηχανικοί στα συνεργεία κλασικών αυτοκινήτων, κάντε κλικ εδώ.

Ανταλλάξτε ή πουλήστε το κλασικό αυτοκίνητό σας Citroën 2CV

Στην ER Classics μπορείτε φυσικά να αγοράσετε ένα Citroën 2CV, αλλά προσφέρουμε επίσης την επιλογή να πουλήσετε το τρέχον κλασικό σας αυτοκίνητο ή να το ανταλλάξετε. Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πώληση ή την εμπορία του κλασικού αυτοκινήτου σας, επικοινωνήστε με έναν από τους ειδικοί στα κλασικά αυτοκίνητα. Μπορείτε φυσικά να επισκεφτείτε και τον εκθεσιακό μας χώρο για να συζητήσετε τις δυνατότητες.

Πώληση ή εμπόριο του Citroën 2CV;

Συντήρηση σε κλασικό αυτοκίνητο

Φυσικά κάθε αυτοκίνητο χρειάζεται συντήρηση και μπορεί μερικές φορές να συμβεί κάτι να επισκευαστεί. Δεν είναι διαφορετικό για ένα κλασικό αυτοκίνητο. Επειδή σας αρέσει να διατηρείτε το κλασικό σας αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση, ένα καλό γκαράζ είναι σημαντικό. Οποιοδήποτε γκαράζ μπορεί να σας προσφέρει συντήρηση, αλλά μερικές φορές χρειάζεστε μόνο αυτή την επιπλέον εξειδίκευση, τότε μπορείτε να επιλέξετε να μεταφέρετε το κλασικό σας αυτοκίνητο σε ένα συνεργείο κλασικών αυτοκινήτων όπου επικεντρώνονται σε 1 μάρκα ή τύπο κλασικού αυτοκινήτου. Οι μηχανικοί συχνά εργάζονται με τα ίδια κλασικά αυτοκίνητα και έτσι έχουν ειδικευτεί στη συντήρηση ή τις επισκευές σε αυτά τα συγκεκριμένα κλασικά αυτοκίνητα.

Η ER Classics έχει το κατάλληλο κλασικό Citroën 2CV για εσάς!

Κάντε κλικ εδώ για το απόθεμά μας

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της αγοράς ενός Citroën 2CV classic από την ER Classics;

- Μεγάλη γκάμα κλασικών Citroen προς πώληση
- Όλα τα παλιά χρονόμετρα έχουν ελεγχθεί εξονυχιστικά από το δικό μας συνεργείο
- Ιδιο συνεργείο με 20 μηχανικούς
- Εγγραφές και επιθεωρήσεις
- Παγκόσμια μεταφορά στην πόρτα
- Υψηλή ποιότητα και εξυπηρέτηση
- Επιλογές συναλλαγής
- Οι πελάτες μας βαθμολογούν με 8.9

Ο νούμερο 1 διαδικτυακός έμπορος κλασικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Αν ψάχνετε για ένα όμορφο νέο Citroën 2CV, θα σας βοηθήσει ένας από τους δικούς μας ειδικούς σε κλασικά αυτοκίνητα. Η ERclassics ειδικεύεται στην αγορά και πώληση κλασικών αυτοκινήτων από το 2008 και δικαίως μπορεί να αυτοαποκαλείται ο νούμερο 1 διαδικτυακός αντιπρόσωπος κλασικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.