27 Απριλίου (Ημέρα των Βασιλέων) ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΕΚΘΕΣΗ - 1 Μαΐου (Εργατική Πρωτομαγιά) ΑΝΟΙΚΤΟΣ ΕΚΘΕΣΗ - Κυριακή 5 Μαΐου EXTRA ΑΝΟΙΚΤΟΣ (10:00-14:00)


Ernest Praag

Ονομάζομαι Ernest Praag, ιδιοκτήτης και διευθυντής της E&R Classics. Μετά τις σπουδές μου στο HEAO στη Μπρέντα, άρχισα να εργάζομαι ως διευθυντής μάρκετινγκ σε μια εταιρεία ταχυδρομικών παραγγελιών. Μετά από 10 χρόνια αγόρασα μετοχές της εταιρείας και προχώρησα στη θέση του γενικού διευθυντή. Το 2006 αποφάσισα να πουλήσω τις μετοχές μου και μετέτρεψα το κλασικό μου χόμπι με το αυτοκίνητο σε δουλειά μου.

Η ανάπτυξη των ERClassics με τα χρόνια
Ίδρυσα την ERClassics το 2008, με την οποία ξεκινήσαμε σε ένα μικρό κτίριο στο Kaatsheuvel. Στην αρχική φάση, είχαμε 3 τμήματα: ενοικίαση γάμου κλασικών αυτοκινήτων, πώληση κλασικών αυτοκινήτων και το σχετικό συνεργείο κλασικών αυτοκινήτων. Το 2010 μετακομίσαμε στο Dongen, όπου έχουμε πάει από 1 κτίριο σε 6 κτίρια όλα αυτά τα χρόνια λόγω ανάπτυξης. Λόγω του πλήθους, αποφασίσαμε το 2011 να σταματήσουμε την ενοικίαση γάμου και να επικεντρωθούμε πλήρως στην πώληση κλασικών αυτοκινήτων και στο εργαστήριό μας.

500 κλασικά αυτοκίνητα και νεαρά αυτοκίνητα σε απόθεμα
Στις αρχές του 2014, αυτό το όμορφο ακίνητο στο Waalwijk έγινε διαθέσιμο και το αγόρασα. Έχουμε μετακινήσει τα πάντα και εδώ τα όμορφα κλασικά μπαίνουν ακόμα καλύτερα. Στο μεταξύ, έχουμε 3 κτίρια στο Waalwijk, γιατί διαφορετικά υπάρχει πολύ μικρή χωρητικότητα για τον αριθμό των αυτοκινήτων. Αυτήν τη στιγμή διαθέτουμε 500 κλασικά αυτοκίνητα και νεαρά αυτοκίνητα.

Ο Ron (υπεύθυνος εργαστηρίου) και εγώ δουλεύουμε μαζί από την έναρξη του E&R Classics το 2008. Μετά από τόσα χρόνια, εξακολουθεί να πηγαίνει τέλεια. Μπορούμε να είμαστε περήφανοι για αυτό. Επιπλέον, είμαι περήφανος που είμαστε μια ευχάριστη, σκληρά εργαζόμενη ομάδα που όλοι μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος για τα κλασικά αυτοκίνητα.

Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα έντονο κίτρινο Honda Civic 1ου τύπου του 1973. Κόστιζε τότε 750 φιορίνια, το οποίο τώρα έχει μετατραπεί σε περίπου 330 ευρώ. Ήμουν πολύ ευχαριστημένος με αυτό το αυτοκίνητο και το οδηγούσα πολύ, αλλά μετά από λίγο άρχισε να χρησιμοποιεί λάδι. Όχι μόνο λίγο λάδι, αλλά όσο περίπου χρησιμοποιούσε βενζίνη. Είχα λοιπόν τα δοχεία λαδιού στο πίσω μέρος του πορτμπαγκάζ για να το συμπληρώνω όταν χρειάζεται. Βρήκα ένα πλήρως ανακαινισμένο παράδειγμα στο Βέλγιο το 2018 και του έδωσα μια ωραία θέση στη δική μου συλλογή.

Το αυτοκίνητο των ονείρων μου είναι μια Bentley Speed ​​Six του 1930
Το απόλυτο αυτοκίνητο των ονείρων μου είναι μια Bentley Speed ​​Six του 1930 στο British Racing Green. Επιπλέον, πιστεύω επίσης α Jaguar Η κλειδαριά εξωτερικού καπό με επίπεδο δάπεδο σειράς E τύπου 1 από το 1961 είναι ένα φανταστικά όμορφο κλασικό. μου αρέσει το Jaguar καλύτερο σε gunmetal γκρι με μπλε εσωτερικό.

Ας υποθέσουμε ότι έπρεπε να δώσετε σε κάποιον έναν ανελκυστήρα. Ποιος θα ήταν αυτός και γιατί;
Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στους οποίους θα ήθελα να κάνω ανελκυστήρα, για αυτό θα έπρεπε να νοικιάσουμε ένα κλασικό λεωφορείο…

Λόγω της αγάπης μου για τη μουσική θα επέλεγα τον Bruce Springsteen. Όταν ήμουν 18 χρονών (πολύ καιρό πριν), η πρώτη μου συναυλία ήταν η περιοδεία Tunnel of Love του Bruce Springsteen. Μέχρι σήμερα είναι η καλύτερη συναυλία που έχω ζήσει ποτέ. Εκτός από την απεριόριστη ενέργεια και τις μουσικές ιδιότητες, με τα χρόνια έχω αρχίσει να εκτιμώ ακόμη περισσότερο τους στίχους του τραγουδιού (όλοι τους έγραψε ο ίδιος) και τον τρόπο με τον οποίο ερμηνεύονται θέματα ζωής στη μουσική και τους στίχους.

Λόγω της αγάπης μου για τον αθλητισμό θα επέλεγα (μεταθανάτια) τον Johan Cruijff. Νομίζω ότι αυτό δεν χρειάζεται περαιτέρω εξήγηση.

Ποια είναι η καλύτερη μνήμη που σχετίζεται με το αυτοκίνητο;
Αγόρασα το πρώτο μου κλασικό αυτοκίνητο όταν ήμουν 18 χρονών. Ήθελα πραγματικά να αγοράσω ένα Chevrolet Bel Air του 1957 αλλά ως φοιτητής δεν μπορούσα να το αντέξω οικονομικά. Έτσι αγόρασα ένα Opel Olympia Rekord P1, το οποίο ήταν το πιο παρόμοιο σε μοντέλο και είχα την οικονομική δυνατότητα. Αποκατέστησα πλήρως αυτό το κλασικό με τη βοήθεια ενός φίλου και πήγαμε ακόμη και διακοπές μαζί του στο Βέλγιο, τη Γερμανία και τη Γαλλία. Διασκεδάσαμε πολύ με αυτό, τόσο όταν εργαζόμασταν στο αυτοκίνητο όσο και στις διακοπές. Νόμιζα ότι η καλύτερη λεπτομέρεια ήταν το (πρωτότυπο) ρολό που μπορούσες να τραβήξεις μπροστά από το ψυγείο τραβώντας μια αλυσίδα στο ταμπλό. Αυτό είχε σκοπό να ζεστάνει τον κινητήρα του Opel πιο γρήγορα το χειμώνα.

Τι είναι αυτό που κάνει μια εργάσιμη μέρα στο ERClassics τόσο διασκεδαστική για εσάς;
Όταν ανοίγω τις πόρτες του εκθεσιακού χώρου της ERClassics το πρωί, με συναντά μια ελαφριά μυρωδιά λαδιού και βενζίνης. Ένα άρωμα που μυρίζεις ως λάτρης του αυτοκινήτου. Στη συνέχεια ανάβω το φως και εκατοντάδες κλασικά αυτοκίνητα και νεανικά, το καθένα με τη δική του απαράμιλλη ομορφιά σε χρώμα, χρώμιο, λάστιχο και σχέδιο, λάμπουν προς το μέρος μου. Τι υπέροχο καλωσόρισμα κάθε μέρα. Μετά πίνουμε ένα φλιτζάνι καφέ με την παρέα, γελάμε με ωραίες ιστορίες και μετά δουλεύουμε το χόμπι μας και κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εξασφαλίσουμε ικανοποιημένους πελάτες. Κατάφερα να μετατρέψω το χόμπι μου σε δουλειά μου, πόσο όμορφο είναι αυτό!

Τα Oldtimers έχουν ιδιαίτερη σημασία για μένα
Τα vintage αυτοκίνητα είχαν πάντα μια ιδιαίτερη σημασία για μένα. Εξακολουθώ να απολαμβάνω καθημερινά την κλασική ομορφιά που έχουν να μας προσφέρουν αυτά τα αυτοκίνητα, την τεχνολογία με την οποία συνδυάζονται και φυσικά τον όμορφο μοναδικό ήχο που παράγουν.

www.ernestpraag.com