Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1963 Mercedes Benz 230SL
Θεωρείτε μια Mercedes 1963SL του 230 για την κλασική σας συλλογή αυτοκινήτων; Το ER Classics προσφέρει εκτεταμένες συμβουλές σε αυτόν τον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα για την ιστορία και ξεκινήστε την αναζήτηση του επόμενου ευρωπαϊκού κλασικού αυτοκινήτου σας! Ας ρίξουμε μια ματιά στην ιστορία της διάσημης «Παγόδας». Προκαλώντας μια αίσθηση, το Mercedes Benz 230SL παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 1963. Γνωστό εσωτερικά ως το W113, το 2θέσιο roadster συνέδεσε την απαράμιλλη παράδοση ισχύος με μια ελκυστική κομψότητα, που διακρίνεται από εξαιρετική άνεση, εξαιρετική απόδοση και κόσμο - ασφάλεια κατηγορίας Στην πραγματικότητα, το 1963 Mercedes Benz 230SL ήταν το πρώτο σπορ αυτοκίνητο με ένα αμάξωμα ασφαλείας που αποτελείται από ένα άκαμπτο κελί επιβατών και εμπρός και πίσω ζώνες ζωνών.
Ψάχνετε να αγοράσετε μια κλασική Mercedes;
Γιατί το Mercedes Benz 1963 SL του 230 αναφέρεται ως «Παγόδα»; Η χαρακτηριστική μορφή της αφαιρούμενης οροφής με κουρτίνα με την καμπύλη προς τα μέσα, όχι μόνο βελτίωσε την ασφάλεια, αλλά θυμίζει τις καμπύλες στέγες των ναών της Άπω Ανατολής. Γρήγορα μετατρέποντας το όχημα λατρείας για τους οπαδούς της ανοιχτής οδήγησης και άξιος διάδοχος των προηγουμένως αναγνωρισμένων σειρών 300 SL και 190 SL, δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος για το νέο SL να λάβει το ψευδώνυμο "Pagoda". Λόγω της απόδοσής τους, το 230SL 1963 είναι ένα πολύ χρήσιμο αυτοκίνητο και συμβαδίζει εύκολα με τα σημερινά αυτοκίνητα. Στην πραγματικότητα, αυτό το roadster της Mercedes Benz του 1963 εξακολουθεί να χρησιμοποιείται ευρέως ως καθημερινός οδηγός για πολλούς ευρωπαίους λάτρεις των κλασικών αυτοκινήτων. Όπως με τα περισσότερα κλασικά αυτοκίνητα, το Mercedes 230SL μπορεί να είναι εξαιρετικά επιρρεπές σε σκουριά. Φυσικά, θα θελήσετε επίσης να ελέγξετε τους μηχανικούς οποιουδήποτε Mercedes 230SL από τρίτο μέρος για να βεβαιωθείτε ότι έχετε γνώση του τι αγοράζετε.