Bouwjaren
- 1948 356 Porsche
- 1948 Porsche 356 Pre-A
- 1948 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1948 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1949 356 Porsche
- 1949 Porsche 356 Pre-A
- 1949 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1949 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1950 356 Porsche
- 1950 Porsche 356 Pre-A
- 1950 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1950 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1951 356 Porsche
- 1951 Porsche 356 Pre-A
- 1951 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1951 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1952 356 Porsche
- 1952 Porsche 356 Pre-A
- 1952 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1952 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1953 356 Porsche
- 1953 Porsche 356 Pre-A
- 1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1953 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1954 356 Porsche
- 1954 Porsche 356 Pre-A
- 1954 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1954 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1955 Porsche 356 Pre-A
- 1955 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1955 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1956 356 Porsche
- 1957 356 Porsche
- 1958 356 Porsche
- 1959 356 Porsche
- 1960 356 Porsche
- 1962 356 Porsche
- 1963 356 Porsche
- 1964 356 Porsche
- 1964 911 Porsche
1950 356 Porsche
Το 1950 Porsche 356 ήταν η πρώτη έκδοση Porsche και ήταν το αυτοκίνητο που έβαλε το Porsche στο χάρτη. Ένα ελαφρύ σπορ αυτοκίνητο πίσω πόρτας 2 που είναι διαθέσιμο ως σκληρό σκούτερ και μετατρέψιμο. Η Porsche θα παράγει το 356 με αρκετές παραλλαγές μέχρι το 1963. Κατά τη διάρκεια της παραγωγής της, περισσότερες από τις μονάδες 76000 έτρεξαν από το πάτωμα στη Γερμανία. Το 356 ήταν ένα 4-κύλινδρο, οπίσθιο-τροχούς, πίσω αυτοκίνητο, το οποίο χρησιμοποίησε unitized pan και την κατασκευή του αμαξώματος. Πολλοί από τους μηχανικούς του Porsche 356, συμπεριλαμβανομένου του κινητήρα, του πλαισίου και της ανάρτησης, προέρχονταν από το VW. Το πρώτο ντεμπούτο στο 1948, η Porsche επανεξέτασε γρήγορα το αυτοκίνητο με επίκεντρο την απόδοση.
Ψάχνετε να αγοράσετε μια κλασική Porsche;
Εάν θέλετε να αγοράσετε ένα 1950 Porsche 356, είναι σημαντικό να δείτε όλα τα έγγραφα. Ελέγξτε επίσης τους αριθμούς πλαισίου και κινητήρα για να καθορίσετε την αυθεντικότητα. Οι αριθμοί πλαισίου σφραγίζονται στην περιοχή του κορμού μπροστά από τη δεξαμενή και ο αριθμός κινητήρα βρίσκεται στη βάση της βάσης γεννήτριας. Η σκουριά είναι επίσης ανησυχητική για το 1950 Porsche 356. Η σπανιότητα των μοντέλων 356 σημαίνει ότι η αντικατάσταση εξαρτημάτων του πλαισίου μπορεί να είναι αρκετά δαπανηρή.